Tervehhdys
Lueskelin tästä etuiskarien viallisuudesta. Omalla kohdalla osunut samanlainen katsastusmies Aman kanssa.
Laittoi etupumput vaihtoon. Todellinen syy oli vähän löysälle jääneet yläpään mutterit. Elikkä yläpään kumit
eivät olleet tarpeeksi kiristetty niitten prikkojen väliin, jolloin yläpää pääsi "hyppimään" iskari testissä.
Eikä kuulemani mukaan ole edes ainoa kerta näillä nyky testereillä tarkastettuna.
Iskarien kumit oli kyllä vähän heikohkot, ilmajousituksen vuoksi kun joutuvat alustan ylhäällä ollessa melko tiukille. Ehkäpä niilläkin on saattanut olla pienoinen vaikutus iskaritestissä.
Missäpä muuten satuit Amanssi käyttämään leimalla autoa ?
Kovalaisella. En nyt halua missään nimessä haukkua tätä asemaa läpimädäksi, olenhan käyttänyt siellä autoja aikaisemminkin ja ikinä ennen ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa, jos on hylky napsahtanut niin ihan aiheesta on tullut. Tämän viimeisimmän kohdalla jäi vaan vähän kakan maku suuhun, tosin tämä inssi ei ole aikaisemmin minun autoja katsastanutkaan.
Mulla oli kanssa ennen runkonumero 6 vai 7 maalikerroksen alla joten heikosti näkyi.. Kerran kysäsin katsastuksessa niin sanoi että voi meistää viereen uuden runkonumeron, en muista minkä kokosilla merkeillä, mutta niin että alkuperäinen kuitenkin jää olemaan.. Tosin konehuone kun meni uudelleen maalaukseen niin vedin runkonumeron kohdan kokonaan pellille ja nyt näkyy hyvin runkonumero uuden maalin alta..
Jep, itse arvelin vetästä mastonilla kevyen maalikerroksen nyt peltipuhtaan runkonumeron päälle

eipähän se siisti ole, mutta josko vaikka kelpaisi tulevissa katsastuksissa.
Äsken sain ajovalojen releytysprojektin valmiiksi.
Askartelutarvikkeet:

Ennen releytystä:

Releytyksen jälkeen:

Tuli näköjään otettua tuo ennen-kuva auton sisältä (likainen tuulilasi yms), joten vähän vääristelee, ei se ero oikeasti ihan noin raju ole. Huomattava ero kuitenkin, kyllä kannatti! Eikä kuumu enää katkaisijakaan.
Pitkilläkin näkee nyt