Vähästä oli kiinni 
Onko tehostimen takaiskuventtiili ehjä? En muista onko amassa letkun välissä vai tehostimen kyljessä siinä palikassa johon letku tulee kiinni.
Jotenkin kävi epäilyttämään tuo koko tehostimen vuoto. Jarrut pitää kuitenkin napakasti, kun vähän pumppailee, eli oisko siellä vaan sittenkin niin paljon ilmaa jossain vielä, että ei sen takia ota kunnolla. Takaiskuventtiili lienee juurikin siinä palikassa, pitää vielä sekin tutkailla. Vikalistaan merkitsi kuitenkin, että "Jarrutehostin vuotaa."
Jos saan viikonlopun aikaan kaverin apuun, niin pitää vielä kokeilla ilmata.
Se on ominaisuus, että yköstä ei saa vauhdissa päälle (vaikka joidenkin mukaan on vika), en ole vielä nähnyt sellaista M40:llä varustettua kulkinetta, jossa ykkönen menisi päälle vauhdissa. Ykkösen huono synkronointi siihen on syynä, välikaasulla saa vauhdissakin päälle.
Juu, pitänee totutella tuohon välikaasutteluun

On kyllä ihan perusjuttu tämän aikakauden vehkeissä että ei "mene" ykkönen vauhdissa päälle. Ei saa tuossa -67 kuplassanikaan. Ja
miksipä se ykkönen pitäs saada maantieajossa vauhdissa päälle? Johtuu tosiaan huonosta synkronoinnista tämä ominaisuus.
Minun entisessä -66 kuplassa ei ollut tämmöistä ominaisuutta

B Kadettini kyllä kurauttaa kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa, mutta ykkönen menee hyvin päälle.
Maantieajossa ykköstä ei tarvitse, mutta kaupunkimatelussa olisi ihan kätevä. Tuntus olevan voimansiirto muuten ihan kunnossa lukuunottamatta edellämainittua ominaisuutta. Perä ja laatikko ei pitänyt suurempia jollotuksia.