Okei, selvä juttu. Ohjelmistoissa ei ole tainnut olla älyttömästi ongelmia joiden vuoksi olisi joutunut tietokoneessa käyttämään, vai olenko väärässä?
Olen katsellut tuontiautoja vähemmän ajettuja ja miettinyt, että onko porukalla kokemusta minkä verran osaa rekisteröinti Suomessa + verot + muut kustannukset tekemään, että saa Suomen kilpiin ja rekisteriin?
Vähemmän ajettuja diesel manuaaleja on ainakin ollut enemmän ulkomaiden markkinoilla tarjolla, en tiedä johtuneeko kys. maiden verotuksesta vai mistä. Ylipäätään varmaan Suomessa ajetaan autoilla, varsinkin Volle merkkisillä enemmän.
Onko muuten diesel manuaaleissa ja automaateissa samat vaihteiston öljyn vaihtovälit? Monessa huoltokirjassa tuppaa olemaan ilman merkintöjä vaihteistoöljyjen vaihdot..
Onko kokemusta eri maista tuoduista autoista, mistä kannattaisi tuoda jos lähtee autoa hakemaan?
Mietin ihan korin kestävyyden (maissa olevien tiesuolan käytön kannalta) ja kilometrien luotettavuuden kannalta yms. Liekkö vielä Saksan maalla ruuvaileevat lukemia paremman näköiseksi?

Oikein hyvää pääsiäistä foorumilaisille!
