Kuten naftasuodatin, joka kuuluu teillä Pohjanmaalla joka syksyiseen talvihuoltoon. 

No kävin tässä joutessani irrottelemassa tuon umpion. Prosessi on helppo, mutta toinen sokka jäi vähän kanittamaan. Ja kun ei suostunut pienellä vääntelyllä ja kääntelyllä irtoamaan, päätin lisätä voimaa ja *ping* sanoi lukituslipare ja lensi tietysti kaaressa moottoritilan pohjalle:

No, umpio kuitenkin saatiin irti ja myös liitin irroitettua.
Itse polttimon vaihto toki vaatii vielä neljällä ruuvilla (T20 taisi olla) olevan kannen irroittamisen sekä itse polttimon lukituksen vapauttamisen kahdesta muovisesta ulokkeesta vastapäivään kääntämällä vajaan neljänneskierroksen. Ja D3S polttimo siellä tosiaan luuraa.

Noh, ei muuta kuin hakemaan polttimoita (kyllä se toinenkin puoli tässä vaihtuu samalla) ja sopiva työkalu millä saa ongittua sen lipareen pois moottoritilasta.
Kaukovaloissa näkyy olevan oletuksen mukainen H9 halogeeni. Siihen voisi vaihtaa jossain kohtaa samat Osram Cool Blue Boostit mitkä vaihdoin myös V70 keulalle taannoin. Ei pahaa sanottavaa niistä.