Taitaa Vulvan ajatuksilla jo kokemuspohjaisesti olla todellisuutta. Toiset rakentaa koneita lukemalla Ruotsin foorumeita ja toiset mittaamalla ja perustuen faktatietoihin. 
Ruotsissa on määrällisesti enemmään tietoa asiasta....
Myös paljon väärää tietoa liikkuu siellä mutta kun oikeat projektit löytyy ja niitä lukee niin saa hyvää käytettävää tietoa.
Sieltä löytyy esimerksksi vastaus kysymykseesi miks mun kansi on portattu vaikka sitä ei tarvitsi tehdä tulevan tehon nähden!
Ja foorumilla "riidellään" yhtläilla kun täälläkin mutta kukaan ei lähde "ristiretkelle" jos turbo on liian pieni.
Suunnitelma on alusta asti ollut käyttää 19t turboa! Oli se sitten iso tai pieni niin projektin on R-konseptin hengessä toteutettu.
Eli panrannuksia joka osaalueella.
Tällä hetkellä minua ei kiinnosta mitkään isot huipputehot, Haluan vaan jalostaa (R=refine) moottoristani ja autostani entistä paremmaksi.
Ja toistaiseksi 19t kattaa tuo terhotarpeen ja antaa hienon ja käytettävän "käyrän".
Projektissani on käytetty volvon omia osia niin pitkälle kuin mahdollista, niin että varaosia tarpeen vaatiessa löytyy ja auto täyttää sen tarkoituksen mihin se on olemassa:
Käyttöauto jolla nyt voi käväistä radalla, hautajaisissa, näyttelyissä ja heittää koirat peräluukkuun ja kuskata niitä.
Ja että se nyt on edes jotenkin huollettavissa vaikka paikallisella sinisellä.
(tämä rajoittaa esim putkistomelun ja stereoiden suhteen aika paljon ja ilmatsointi on pakko olla)
Eli autoa parannetaan vähän joka osaalueella. Mutta ei koskaan tule olevan paras missään.
Eli auto voi käyttää ihan ympärivuotuisesti normaalisti mutta siinä "on sitä jotain"
Tämä on mun toteutus tästä visiosta.
Se päivä kun tähän tulee isompi turbo niin joku toinen Ärrä oon mun käyttautona ja "punaiselle kuolemalle" pyhitetään vain näyttely tai rata käyttöön.