Pistetään jatkoa tähän Alvaston juuttuun.
Tänään sit muka tuli 225/45-17 6mm pinnalla renkaat ja paskat.
Tulikin 205/60-16 renkaat noin 3mm pinnalla. Lähtipä sit renkaat takaisin päin ja matkahuollon virkailijan lausunto allekirjoituksella otettu.
Maanantaina poliisille tekemään rikosilmoitus huijauksesta ja laittomasta uhkauksesta.
Saavat olla kaveriin yhteydessä sitä kautta...
Nostetaanpas aihetta esiin..
Kyseinen Alvasto kauppasi mulle renkaita ja tietty maksaa olis pitäny tilille ku tulee kuulemma niin paljo takas paketteja lunastamattomina....No sovittiin sitten että kaveri koukkaa renkaat kyytiin,meni joku tunti ja tuli viesti että renkaat myyty joku makso tilille.No siinä "kehuin" kaverin ja asia jäi siihen.
Meni pari viikkoa ja sama kiva kaveri kauppas taas uusia renkaita mulle viestillä,vastasin ostavani renkaat.meni ehkä puoli tuntia ja ehti tulla 4kpl viestejä jossa haukuttiin paskaksi ja turhaksi lupailijaksi ym.Aikoi tulla tuomaan ja kerto tietävänsä osoitteenikin valmiiksi.Polvetki lupas muussata samalla kertaa. No vastasin että seison kyllä sanojeni takana,mutta rahaa en lähetä vaan maksu tulee kouraan ja säästyyhän siinä rahtimaksutki kun ovelle tuodaan.
No siitä tämä sälli virkos sitten ja kysyi mun osotetta mihin tuo,ihmettelin sille että eikö sulla ollutkaan mun osotetta...
No ei oo alvastoa näkyny,kiusallani laittanu välillä viestiä missä renkaat viipyy.....milloin on akka lähteny lätkiin ja vieny auton,milloin on rallit ym.ei voi kyllä sanoa muuta ku että muoviämpäri mitä idiootteja tämä maailma päällään kantaa

Numero on nykyään prepaid.VAROKAA
meni näköjään tämä tekstiki mihin sattuu,mutta varmaan viesti menee perille.
Eli hyvät foorumin jäsenet pistäkää nimi muistiin huijauksesta
AKI ALVASTO 041-7042352.Pistäkää tietoa jos löytyy jotain ilmoituksia henkilöstä jostain myynti osiosta tai on omia kokemuksia henkilöstä...
Pistän tietoa jos henkilöstä paljastuu jotain muutakin.