Kakezz1 aavistuksen hankala kauppakumppani.
Meni suurinpiirtein näin.. poistin jo kaikki pikaviestit, voi olla virheitä. Mun näkemys
Tapahtumat noin viikon ajalta.
- kyselee pikaviestillä onko osat myymättä. -> vastaan että on myymättä.
- sanoo ostavansa. kysyy voinko postittaa. -> vastaan että onnistuu ja kysyn että posti vai matkahuolto.
- ilmoittaa että posti + laittaa osoitteen. -> kerron että paketti lähtee heti kun maksusuoritus näkyy tilillä.
- kysyy voinko laittaa matkahuollolla vaikka sovittu että postilla. -> kerron että onnistuu heti kun maksu näkyy tilillä.
- jankkausta maksusta ja lähetystavasta. lupaa maksaa heti seuraavana aamuna.
- menee reilu vuorokausi ei kuulu miehestä mitään. Itse olen yleensä ilmoittanut että maksettu ym.. ? Ilmoitan että myyn osat jollekkin muulle koska ei ole mitään kuulunut ja jos on jotain maksanut niin palautan rahat.
- seuraavana aamuna tulee viestiä että on ollut kiireitä? Kuitenkin kerennyt kirjautumaan foorumille normaalisti ja todennäköisesti lukemaan viestini josta ilmenee että kaupat meidänosalta peruttu.
- tänäaamuna kuitenkin tullut viestiä että rahat pitäisi olla tilillä.. Vaikka olen viestillä ilmoittanut jo päivää aikaisemmin että myyn osat jollekkin muulle ja kaupat peruttu.

- Ilmoitin palauttavani rahat heti kun maksu näkyy.
Jotenkin tuntuu että tulee vielä hankaluuksia asian tiimoilta. -> palautin rahat ja kaikki ilmeisesti ok, kun mitään ei ole kuulunut.