Pyörähtipä tämmönen ahaa-elämys päähän..

Ja ensimmäisenä kerrottakoon sen verran, et mä EN haluu kuulla turhaa läppää siitä, et "ei onnistu" "ihan turhaa koitat" "ei tuu kestämää".. Jätetää se tekninen osaaminen ja tekeminen sit omaks murheeks.. Kuitenki KAIKKI kiertokanget, ja 90% muistaki moottorin osista on koneistettu, ja onpa noita kiertokankia kevennetty ennenki..

Ja sit asiaan.. Eli
materiaaliin.. Kovuutta ja sitkeyttä pitäis löytyy, mut nämä kaks asiaa ei koskaan kulje käsi kädessä. Toisesta täytyy aina luopua. Tarviiko sen ylipäätään olla teräksestä tehty??
Mites alumiini? Ja ennen ku sanot et alumiini ei kestä, ni ajeles tukkirekan peräs, ja kattele niitä tolppia!!!
Varteen otettava vaihtoehto on ollu hardox400. Onko lisää vaihtoehtoi?
Mitää teho tavotetta/kestävyyttä ei oo mietitty, mut jos ne ny 800hv kestää, ni ei ainakaa sieltä heti paukkuis..
