Tuleeko big endi poikki sahattuna vaiko murrettuna ? Tuleeko tästä kuitenkin I-profiili vai meinaatko muotoilla jonkiasteiseksi x-profiiliksi ?
Mielenkiinnolla seuraillaan etenemistä
Big endin molemmat pinnat jyrsitään puhtaaksi, ja tuupataa pienet sokat ohjureiks/stoppareiks.
Toi kuva pissaa silmää sen verran, et mitään teräviä särmiä ei pääse syntymää. 10mm pyöreällä palalla ajetaan, joten nurkkiin syntyy 5mm pyöristys. Muotona on jonkin asteinen X-profiili... Tämä on siis Vasta ensimmäinen ajatus..
Sama täällä. Innolla odotan että saadaan nämä johonkin koneeseen sisään.
Jos / kun nämä todetaan toimiviksi, niin ehkä teet muutaman sarjan myyntiinkin näitä?
Ensimmäinen versio varmaa tuupataa toho mun ajettava ruohonleikkurii.. Ei ainakaa isoo damagee käy, jos jo siinä leipoo

Sit ku tulee sitä itseluottamusta, ja tarpeeksi testejä ja tietoa, ni saatan tuupata veivit toho nurkissa pyörivään B19 lohkoon.. Sillä sit testataan toimivuutta autossa.
Kysyntää saa olla vaikka kuinka paljon, mut myyntiin en tee. En ainakaa muutamaa vuotee, ennen ku oon ite uskaltanu työntää johonki ns. tehokkaampaa laitteesee. Verrataan nyt sit siihen ruohonleikkurii.

Oishan tossa noita yliviritettyjä jokkis myllyjä...

Alustavaa hinnoista: Materiaali maksaa n.15€/kg. Materiaali on aika kallista. Tähän tulee lisäks vielä työkalu kustannukset, konetunnit, zirkoniitti kuulat ja vaiva. Vaivaahan ei koskaan pysty täysin hinnottelemaa.

Siitä voi nopeesti joku yrittää laskee kuinka paljon ne tulis maksamaa..
Eli jos Kiinasta saa suht hyvän setin 300€, se kannattaa ostaa, ellei väkisin halua uniikkia konehuoneesee..

Oisko teollisuuspronssi hyvä holkkimateriaali yläpäässä? jostain luin että jotku on tehty pronssista.. Tai sit mä sekotan johonki muuhun. (ylläri)
Pultit teen kans ite. Ne tehdään tod.näk. samasta aineesta. Lujuus oli hieman parempi kuin ARP2000.ssa. Tai sit sorvaan suosiolla Dievarista.