Päivitetäänpäs omaakin tilannetta.
Puolat tulivat ja ovat asennettu, en tosin huomaa juurikaan mitään eroa aiempaan, ehkä tuo kylmänä vähän tasaisemmin käy.
Tulppien kärkiväli oli juuri tuo 0.8mm joten niihin en koskenut, kaikki olivat samanvärisiäkin joten uskon että joka pytty on pelissä yhtä paljon.
Tuo holkin asentaminen vei moottorin häiriövalon pois, se ei ole nyt vajaaseen kuukauteen tullut ja jos tuo päästöistä menee läpi leimalla niin olkoon noin.
Voima on välillä edelleen hukassa, testerillä katsoen nokkien ohjaus toimii oikein joten olen hieman alkanut funtsimaan jotta josko se onkin tuolla laatikon venttiilikoneiston puolella vikaa kun tuntuu ettei turbiinilukko aina avaudu pysähtyessä(luullakseni, kun pysähtyessä nykii satunnaisesti) eikä loota tajua vaihtaa yhtä vaihdetta pienemmälle vaan useimmin menee pari vaihdetta kerrallaan.
Manuaalina ajellessa toimii kuten pitää, se aiemmin tuntunut tehottomuus ei vaivaa siinä mielessä enää.
Ja kylmänä kaikki myös toimii hienosti, voimaa on normaalisti koko ajan kunnes pata/laatikko lämpenee.
Tietysti, jos joku guru haluaa mua jeesata tämän laitteen kanssa ja olematonta korvausta vastaan kertoa missä se suurin vika luuraa niin saa ilmoittaa itsestään..

Kesärenkaatkin vaihdoin alle just.