Kaverilla on -34 Fordissa kilpi maskin takana. Sitä en ole kysynyt missä se on leimalla ja onko tullut sakkoja.
Niinhän tällaisissa vanhoissa on aika usein ja onhan se aika sopivan huomaamaton paikka. Tässä on maskin ritilän irrottamisen joku tehnyt niin hankalaksi, että toivottavasti sen taakse ei tule ikinä mitään asiaa, eli en mä sinne kyllä kilpeäkään laita

Eihän se sieltä maskin takaa kyllä lihinkään näy.
Ehkä tuossa etuhelman alla suunnilleen korkeimpaan kohtaan asetettuna se voisi tyydyttää viranomaista, ainakin rekisteröintikatsastuksen jälkeen
E: tosin, ei tuo keula mun mielestä pahan näköinen ole alunperinkään, jolloin rekisterikilvellä on myös se orkkispaikka aika luonnollinen. Tuollahan rekisterikilpi on ekassa kuvassa paikallaan.
Tähän ei tuu puskuria, mutta jotenkin tuolleen se voi olla ihan jees, jos keksisi toiselle puolelle tasapainoksi jotain muuta.
Tänään sain loput lokasuojien ja astinlautojen pultit paikalleen. Niihinkin olisi voinut tehdä vähän väljemmät reiät, niin olisi voinut päästä nyt vähän helpommalla, mutta sielläpä nyt ovat kaikki paikallaan. Takapyörien ollessa irti laitoin kapseleiden kiinnikkeet paikalleen ja kirstin pyörät lopulliseen momenttiin. En kai mä muuten, mutta pikkusen himotti saada pöläri paikalleen