Futurez  Kulkukoira

940 Turbofarkkuja 4x

  • 156 Vastauksia
  • 59988 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #135 : 10.09.2024, 23:44:09 »
Alkoi D24 testikoneesta vuotamaan perinteisesti kaasuakselin tiiviste. Lieneekö käytön vähyyttä ja O-rengas päässyt kovettumaan tms.. Muutama O-rengas löytyisi laatikosta, mutta säästetään niitä vielä pahan päivän varalle eli otettiin koko kansi ja säädinakseli toisesta äskettäin vaihdetusta pumpusta.



Paljoa ei tarvitse purkaa kun koko kannen saa irti. Kuvista ei näy mutta kaasurulla telineineen on irrotettu jo aikaisemmin pois, kun ei sitä tuossa koneessa tarvitse. Kannattaa (on syytä) merkata akselin asento vipuvarteen nähden, jotta tulee oikeaan asentoon takaisin koottaessa. Kansi on neljällä kuusiokoloruuvilla kiinni. Ennen niitä on irrotettava tyhjäkäynnin säätöruuvi sekä syöttöruuvi. Kannattaa vähän merkkailla ja mittailla, jotta tulevat suunnilleen samaan paikkaan kiinni ja kone käynnistyy hyvin eikä ryntää heti täysille kierroksille.



Siinäpä ne osat irrotettuna.



Säädinakselissa ylhäällä O-rengas minkä olisi voinut myös pelkästään vaihtaa.



Kokoaminen käänteisessä järjestyksessä. Säädinakseli lähtee pumpusta irti vain yhdessä asennossa kun sitä kääntää 90-astetta. Akseli voidellaan hyvin ja pidetään sormilla kiinni kun varovasti ujutetaan kansi takaisin paikoilleen. Säädinakseli tulee olla tietyssä asennossa kun kannen laittaa takaisin kiinni. Pumpun kannessa on myös tiiviste, jonka voi tarvittaessa myös vaihtaa. Netistä hakemalla löytyy tähän hommaan lisää ohjeita.

« Viimeksi muokattu: 11.09.2024, 18:31:42 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #136 : 15.09.2024, 21:13:29 »
Lukkoperähommia.. Sai tuo Belgian tuonti D24 vihdoin G80 lukon 1031 akseliinsa kiinni. Olikin enää ainoa avoimella perällä oleva. Olisi voinut vaihtaa purkuautosta koko 1041 akselinkin mutta tässä on pienempi 3.54 välitys niin sai olla paikoillaan. Perus tuhertamistahan nuo lukkohommat ovat..



Lukkovalikoimasta löytyy aitoa Volvo kitkalukkoa, G80 anturikehällä ja G80 ilman anturikehää. Valikoitiin Dieseliin G80, kun perus käyttöauton virkaa toimittaa. Jääköön parempi kitkalukko vielä varastoon odottelemaan tulevaa.. Tuo poskilaakereiden ulosvetäjä on ihan ehdoton ja pätevä kapistus.



VIDAsta piti tarkistaa kiristysmomentit, varastosta löytyi tiiviste ja peräkoppa putsattu & lukko paikoillaan.



Jarrukilvet oli sen verta rapsakat, että ne vaihtui samalla. Päädyttiin Bilteman halpiksiin kun niitä sai 2 kpl yhden Motonettilaisen hinnalla. Pistettiin maalit päälle vielä varmuudeksi. Vannehopea loppui niin toinen puoli tuli valkoiseksi.



Testilenkin jälkeen voi olla lopputulokseen tyytyväinen  :).


« Viimeksi muokattu: 25.09.2024, 21:16:49 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #137 : 25.09.2024, 21:24:40 »
Kylmemmät kelit lähestyvät vääjäämättä. Toinen auto sai lukon ja toinen D24 uuden lohkolämmittimen. Vanha ei olekaan koskaan toiminut, niin nyt taas pelittää. Melko ahdasta on mutta pieni väli jäi vielä painekelloon. Se piti tietty irrottaa pois tieltä, jotta lohkismokkulan sai vaihdettua.



Ruskeat jäähdytysvedetkin vaihtui uusiin. Pariin otteeseen tuli ajeltua pelkällä kraanavedellä ilman termaria ja näin huuhdeltua järjestelmää. Saas nähdä pysyykö nyt vihreänä..

« Viimeksi muokattu: 29.09.2024, 06:46:43 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #138 : 24.10.2024, 05:52:11 »
D24 syöttöpumppuhommia: Testikoneesta - eli uudemman tekniikan tilalta väistynyt moottori - tuli nyhtästyä PP-Dieselin viripumppu irti ja sitä sitten sovittelemaan toiseen autoon/koneeseen. Samallahan sitä vaihtuu uudet suuttimet , hehkut, pumppuhihna..



Alkuun kuva mistä homma alkaa niin voi sitten verrata lopputulokseen. Ahtoputkea, alip.pumppua, suutinputkea, cruisea, kaasurullaa/-telinettä, EGR-letkua, polttoainetuloa/-lähtöä, virtajohtoa, ym. irti näin ensi alkuun..




Suuttimien alta paljastui yksi mikä ei ollut ottanut lämpölevyyn kiinni. Oli varmaan jäänyt edellisen omistajan kyläsepältä kiristämättä kunnolla. Lienee tuolla ohuemmalla lämpölevylläkin ollut osuutta asiaan. Oli varmaan VAG levyt loppuneet, niin Mersun levyä tilalle  :facepalm: ..



Sitten vaan pumpun kiinnityksiä ja hihnapyörää ja itse pumppua irti. Oli taas kyläseppä vetänyt yhden putken niin kiinni pumppuun, että oli parempi ottaa pumppu putken kanssa irti ja irrotella rauhassa paremman tilan kanssa.



Suutinputket olikin jo merkattu valmiiksi. Joskus +10-15v sitten oli tullut ostettua uusia putkia "sika säkissä" periaatteella ja myyjän lupauksista "siinä on kaikki", niin puuttuihan siitä pari putkea ja paria oli tuplamäärät. Pitäydyttiin vanhoissa putkissa, olisihan nuo uudet olleet hienot ja kiiltävät mutta aina ei voi voittaa. Pumpun "putkikartta" kannattaa kyhätä myös, niin tulee takaisin kiinni oikeisiin paikkoihin.



19v on tullut otettua voimasavuja eri Jumalkoneista irti ja kertaakaan ei ole tullut nokkaa säädettyä. Pitihän sellainenkin kokea ja avata ensimmäistä kertaa D24 venakoppa. Säätöön tarvitaan erikoistyökalu ja 0,20 mm rakotulkki. Olihan tuo hieman sivussa miten kuvista voi hyvin havaita, niin tuli sekin säädettyä kohdalleen.



Riittäähän tuossakin touhussa osien kanssa puljaamista. Kunnon kopantiiviste, ne vanhat korkkitiivisteet voi suosiolla unohtaa. EGR-mutterit oli niin ruostuneet, että hyvä kun sai edes irti. Rosterisia laippalukkomuttereita oli hieman haastavaa löytää niin tilasin kerralla 100 kpl kun löytyi. Nyt niitä menee joka paikkaan vanhojen tilalle aina kun tarvetta ilmenee.



Uutta suutinta, hehkua ja paluuputkea kiinni.



Sitten pumppua ja hihnaa kiinni, pumpun säätö 0,95 arvoon ja loput palikat kiinni.



Onkohan saman näköinen kun alkukuva  :) Menihän siinä taas pari iltaa sangen touhukkaasti. Nyt kun on viripumppu ja uudet suutinkärjet oikeilla avautumispaineilla kiinni, niin johan alkoi taas D24 liikahtamaan. Sen verran alkoi työntämään voimasavua, että sai kääntää syöttöä reilusti pienemmälle ja silti liikahtaa paljon reippaammin kun ennen.

« Viimeksi muokattu: 24.10.2024, 20:37:23 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #139 : 05.11.2024, 21:26:09 »
Valmistautuminen talveen, osa 3.

Joka syksyinen homma ostaa Dieseliin uusi prepaid Simmi itse viritettyyn Weban GSM käynnistykseen. Vanhoja Simmejä ei voi uudelleen käyttää jos ne menee vanhaksi. Asennus ja testi että toimii. Tämän jälkeen vielä talvinakit alle.


« Viimeksi muokattu: 05.11.2024, 21:28:24 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #140 : 11.11.2024, 19:34:58 »
Piti vaihtaa vaan "nopeasti" talvirenkaat ja toisesta etutolpan iskarista oli näköjään tulleet nesteet pihalle. Pienen pomputtelutestin jälkeen oli tuloksena, että iskari oli tullut tiensä päähän. Tunnetustihan nuo iskarin kiinnitysholkit ei yleensä lähde ilman isompaa temppuilua auki niin irrotin varaosa-autosta toisen tolpan.



Suojamuovi piti liimata takaisin kuntoon.



Sitten vaan uutta tolppaa kasaamaan, vanhasta varaosa-auton jarrukilvestä ei ollut paljoakaan jäljellä ja ABS-laakeri vaihtui toiseen mikä oli joku vuosi sitten tullut vaihdettua uuteen. Ruosteensyöjää sai taas laitella tarvittaviin paikkoihin.



Laakerin kiristykseen Dieselistä tuttua järeämpää työkalua..



VIDAsta vähän tietoa ja momentteja.



Lopuksi tuli mielenkiinnosta kokeiltua lähteekö iskari irti vanhasta tolpasta, niin näytti lähtevän kun oli oikeat välineet ja työkalut. Lieneekö iskarin öljytkin hieman voidelleet ja helpottaneet aukaisua. Saksalainen BOGEn orkkis laatuiskari kesti 28 vuotta, siihen ei pääse nykyään myytävä Aasiassa tuotettu kura enää lähellekään. Sen takia tulee huollettua ja käytettyä vanhaa Volvolaista osaa loppuun asti.

« Viimeksi muokattu: 11.11.2024, 23:52:14 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #141 : 24.12.2024, 07:15:03 »
Hyvää Joulua kaikille!  :tonttu:


142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #142 : 17.01.2025, 20:02:06 »
Sai välillä maistaa oikeaa talviautoilua mökkireissulla. Tuli samalla testattua Webastoa ja lukkoperää  :) .


142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #143 : 28.01.2025, 22:16:24 »
Pientä ja nopeaa talvihuoltoa Dieseliin; öljynvaihtoa + suodatin, ulkolämpötilan mittarin anturin hapettuneet johdot elvytetty kuntoon, pari pientä ruostekohtaa käsitelty piiloon. Kauan kadoksissa ollut pohjamuovi löytyi ja pääsi auton alle samalla. Ei tarvinnut paljoa modata, pieni pala pois oik. kulmasta öljynlauhduttimen letkun tieltä.


142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #144 : 25.02.2025, 15:14:23 »
Kovasti puhutaan kotitekoisesta hapotuksesta omilla perustuotteilla niin pitihän sitä kokeilla. Nettiä ja Jeetuubia kun aikansa selasi niin päädyin kokeilemaan yhtä mikä vaikutti sangen lupaavalta. Eli sopivassa suhteessa pesusoodaa, sitruunahappoa, lämmintä (kuumaa) vettä ja loraus Fairyä perään. Ei oikein saanut selvää mitä tuo astianpesuaine tekee tuossa seoksessa, mutta kun isot pojat sanoo että laita niin pitäähän sitä uskoa. Takajarrusatulat sai olla koekaniinina.



Noilla tuotteilla eteenpäin ja alkoihan se porina ja kuplina kaukalossa elämään. Yön yli liotus kylppärin lattialämmityksen päällä.



Sitten huuhtelu lämpimällä vedellä ja paineilmalla kuivaus ja kanavat puhtaaksi sekä satulamaalia perään. Joku oli näköjään satulaa aikaisemmin yrittänyt maalatakin, kun sitä ruosteen alta alkoi paljastumaan.



Aeromotorsilta tilasin kasan etu- ja takasatulan tiivistesarjoja muiden osien mukana. Taakse on kahta eri mallia; perineinen lukkorenkaalla ja tiukempi sovitus joka vain rullataan paikoilleen. Autofren on Espanjalainen tuote, joten luulisi kestävän paremmin kun jotkut idän ihmeet. Nyt aloitettiin tuolla lukkorengas mallilla. Hapotus, maali ja tiivisteet maksoi yht. alta 10e, joten tätä kannattaa jatkaa muihinkin satuloihin mitkä ovat rempan tarpeessa.



Takasatulan imanippa.


142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 417
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #145 : 26.02.2025, 09:19:04 »
Näyttää varsin tehokkaalle ruosteenpoistolle tuo happo. Saiskos tuon keitoksen reseptin näkösälle?
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #146 : 01.03.2025, 05:25:34 »
Näitähän löytyy montaakin eri versiota, itse päädyin tällaiseen:

1L vettä, 100gr sitruunahappo, 40gr pesusooda + loraus astiapesuainetta. Takajarrusatula taisi nielaista tuon kokoiseen astiaan n. 2l vettä eli reseptistä sitten aineet tuplana.
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #147 : 13.03.2025, 17:25:45 »
Ja etujarrujenkin hapotus 2l reseptillä. Ensiksi pahimmat roskat ja ruosteet pois, huuhtelu lämpimällä vedellä ja ei kun kuumaan kylpyyn. Paljonhan sitä ruoste ym. roskaa taas tulikin..



Näitä ei hapotettu kun uudet ei paljoakaan maksa. Ja noita oli joku edellinen omistaja mälvännyt tarpeeksi, väärän kierteinen ruuvi yhdessä liukutapissa, yksi jumittunut tapinkanta käännetty pihdeillä pilalle ja sokerina pohjalla hakattu yhtä mäntää vasaralla  :idiot2:. Ja oli nuo männät jo syöpyneet sen verta, että "ei jatkoon"!



Huuhtelu lämpimällä vedellä ja vanhalla tiskiharjalla, paineilmalla kuivaus, nestekanavat puhallettu puhtaiksi ja valmista tuli. Sitten odotellaan korjausosia tulevaksi, pitänee tosin maalailla ennen remppaa..


« Viimeksi muokattu: 13.03.2025, 17:30:23 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #148 : 02.04.2025, 21:49:20 »
Kesäauton huoltoa osa 1: Takapuskuri & Vetokoukku

Viime keä ajeltiin ilman koukkua, kun se oli kunnostuksen tarpeessa niin irrotettiin se silloin. Kuskin puolelta katkesi kaikki 4 pulttia, joten uuden asennus siirtyi tulevaisuuteen eli tähän kevääseen. Ensiksi puskuri irti, täysin samaa hommaa mitä tuli tehtyä valkoiseen Dieseliin viime vuonna.



Toiselta puolelta oli molemmat kiinnikeet hapettuneet alumiinista irti ja toiseltakin puolelta enää yhdellä kiinni.



Sen verta tiukassa oli puskurin pultit, että piti ottaa kovat keinot käyttöön jotta ne sai irti. Karussa kunnossa kieltämättä..



Nyt ei ole aikaa hapotella, joten ruosteensyöjä saa luvan toimia tässä tapauksessa, kun piiloonhan nuo jää.



Palkit oli täynnä kaikkea mielenkiintoista. Lyöntiraudalla sai hakattua pultinjämät ja kannat irti. Melkoista roskaa irtosi mukana.



Sitten vaan imurille ja teräsharjalle töitä, ruosteensyöjää ja maaleja perään, niin alkaa näyttää jo paremmalta.



Nyt kun puskuri ja koukku oli poissa tieltä, niin sai putsattua pöntöstä pintaruosteet ja maalattua.



Alkoi olla sitten päivä täysi, joten jatkuu..
« Viimeksi muokattu: 02.04.2025, 21:52:19 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1194
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Vastaus #149 : 04.04.2025, 21:34:29 »
Kesäauton huoltoa osa 1: Takapuskuri & Vetokoukku jatkuu..

Mihin sitä taas jäätiinkään.. Tolpat ja muutkin kiinnikkeet tuli käsiteltyä, uudet alumiiniset kiinityspellit väkerrettyä.



Sitten vain puskuria kasaamaan. Muoviset kiinnikkeet piti naputella varovasti paikoilleen. Metalliset menivät painamalla takaisin kiinni. Irroitus olikin kinkkisempi kun niissä on väkänen, joka piti toisella meisselillä taivuttaa sivuun ja toisella nostaa koko klipsi pois paikoiltaan.



Ja sama puskurin alapuolelle.



Vanhaa koukkua ei ehtinyt viime kesänä käsittelemään ja talvella ei oikein ole tiloja moiseen hommaan, joten tarvikekoukku sai nyt luvan ajaa asiaa. Vanhan voi kesällä elvytellä kuntoon, jos vaikka tulee myöhemmin tarvetta johonkin autoon se laittaa. Pienellä virityksellä sai koukun nostettua paikoilleen ja uusilla pulteilla kiinni. Palkkeihin vielä kotelosuojaa päälle.



Sitten vain alahelma, koukun pistoke & puskuri takaisin kiinni ja valmista tuli. Melkoista puuhaa ja olihan siinä taas pariksi iltaa tarpeeksi hommia.


« Viimeksi muokattu: 05.04.2025, 10:20:06 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD2-vikalukijoita.

 

Elekma  Autoracing