Noniin,taitaapa olla ohjaustehostin vetelemässä viimeisiään.
Ihmettelin kun parin päivän auton seisomisen jälkeen auto täryyttää vähän kovemmissa vauhdeissa. Ajattelin,että mahdollisesti paskaa vanteissa. Ei tuo pieni täryytys kovissa vauhdeissa mitään,mutta ihmettelin kun hitaalla vauhdilla kääntäessä ratti tärisee ihan mukavasti ja kuuluu ihme ujellus. Auton kotopihassa ratti tärisee kuin julmettu,kun paikallaan kääntelee ja kaasua antaessa kuuluu komea ujellus kans. Kierroksia kun antaa,niin ratin tärinä hitusen vähenee,mutta ujellus kuuluu.
Joku huutelee "hammastanko ihan varmana" kohta,mutta sitä ennen sanotaan vielä tämä. Auto sammuksissa vaikka ihan pari minuuttia ja kone uudelleen käyntiin,niin ei mitään. Ei ainakaan lähellekään samanlaista metakkaa kuuluu tehostimesta.
Ja nestetasot on tarkistettu,ohjaustehostin öljyt vaihdettu (oikeat vihreät ovat),nesteet vaan vaahtoaa niin helvetisti.
Eli oireet tulee selkeästi ilmi,kun 10-20km ajelee.Käyntiin kun kylmiltään lyö ja lähtee ajelee,niin ei kuuluu mitään epämääräistä. Voiko tuo järjestelmä vetää ilmaa jostain,vai mistä hitosta tuo ohjaustehostimen nestesäiliössä tapahtuva kuplinta ja nesteen vaahtoaminen johtuu??
Tuomio on siis varmaan aika selvä,eli uutta ohjaustehostimen pumppua vaihtamaan tilalle?