Keula ois kasassa. Meni päivä ku hipostelin tuota keulaa paremmaksi mitä ennen;


Konepelti on säädetty siistiksi. Tuo pelti on eri autosta kun oma oli mätä etureunasta. Kumma juttu että tuo pelti ei istunut mitenkään vaikka samanlaisesta
autosta

Esim jos ennen tarkasteli peltiä takaosastaan, niin keskeltä se oli rintapellin kanssa tasassa, ja reunoiltaan jonku reilu 10mm konehuoneessa

Pohjatöitä tehdessä kaverilla oli niksi tuohon karkeaan säätöön; puupalikat väliin ja painetaan peltiä keskeltä alaspäin, hienompi säätö tiputtamalla palikoiden päälle.
Tällä se oikeni oikeen kivasti, nyt säätelin raot kohilleen ja hienosäädin vielä korkeutta edestä ja takaa.
Etuvaloja tuli myös räplättyä. Tehtaan jäliltä tuo vilkku ja valopaketti on hyvinkin ihmeellinen. Vilkku on jopa 5mm ylempänä mitä ajovalon lasi.. No vuoleskelin puukolla
tuosta umpion kylestä vilkun kohdistustappeja niin sai vilkkua siirtyyn fiksumpaan kohtaan.
Halusin myös koko valopakettia 5mm ylemmäs, mutta ei ollut mahdollista ilman että olisi kiinnikkeet tehnyt kokonaan uusiksi.
Sitten puskuria jumppasin lopen varmaan 10 kertaa paikalleen ja pois. Onko se tosiaan ollu ennen nuin päin p..... Lopen puskuri asettu paikalleen rälläkän ja hitsipillin
avulla, kiinnikkeitä joutui lyhentämään n. 10mm.

