Käy,ja tuo HS6 on kunnossa ollessaan ja hyvin säädettynä todella hyvä kaasari

,ei vaan oo se simppelein kaasari säätää jotta toimii joka alueella optimisti jos on konetta piristelty

,sopivan neulaprofiilin löytäminen voi tuottaa tuskaa ja voipi joutua sen neulan ite työstään sopivaksi

, Mun mielestä tuo on paljon parempi kuin se uudempi lämpötilakompensaattorilla oleva alakammio HIF6

Mutta ei se vakiokoneessa römppäkään huono ole vaikka monet sen kiroo alimpaan helvettiin,kunhan sen vaan kunnostaa

,ei siihenkään se korjaussarja muistaakseni ihan mahdottoman hintainen ole.
Se neula kun vaan on oikeanlainen ja kulumaton,ja tietty myös suutinputken tulee olla kunnossa,eikä läppä-akseli oo sohlo niin nuo juuttuva kurkkuiset on ihan kelpo kapistuksia(periaatteeltaan jopa putous kaasutinta parempia) ja todella varmatoimisia kun ei oo turhan paljon tukkeutuvia kanavia ja suuttimia