Kaiketi tämä liittyy aiheeseen(tarviihan tehokas pata myös hyvän jäähdytyksen

), eli löysin tommoisen:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/386750/Kiertovesipumppu-12V-o19mmOnko kellään kokemusta/mistä vastaava sitten ?
Itselläni kun noita tappikoneita 3 mennyt pilalle sen vuoksi että lämmöt nousee liikenteessä (ruuhkassa) liian koviksi ja lopputulos on selvä joka kerta. Tosin en koskaan ole tehnyt asialle mitään vaan jatkanut ajamista

Mutta nyt kun sain tuon flektin jo aikoja sitten asenneltua, joka auttoikin aika hyvin, muttei tarpeeksi hyvin pelkästään, niin tahtoisin avustaa tuota veden liikettä tyhjäkäynnillä varsinkin. Mikään ei riivi pahemmin, kuin se että näet mittareista että lämmöt karkaa, ja olet keskellä ruuhkaa paikallaan, eikä siihen voi kuitenkaan sammuttaakkaan

Mitenkä tuommoisen asentaminen, eikai nyt vanhaa mekaanista pumppua poisteta kuitenkaan käytöstä ? Josko tuommoisen laittaisi lisätehostimena pellin alle, jota käytettäisiin erillisellä vipukytkimellä kojelaudasta tms.. ?
Edit.
Vielä palatakseni tuohon vedenkiertoon, olen aina ihmetellyt että mikä sitä vettä kierrättää itse lohkossa sylinteriputkien välissä

En muutenkaan pääse yhtään jyvälle tuosta vedenkierron periaatteesta, jos pumppu työntää vettä lämppärille, lämppäriltä kanteen, kannen läpi pumpulle takasin ?? Missä välissä tehokas vedenkierto kulkee lohkon kautta ? Olisikos mitään ideaa hyödyntää veden kierrättämisessä tuota lohkon tyhjennysproppua, siitä jonnekkin syylärin letkuun suoraan letku jonka välissä sähköpumppu tms? En tänäpäivänä vielä tiedä kumminpäin vesi edes kiertää syylärissä

Pumppaako pumppu alaletkuun vettä vai ?
Kesähelteellä kun lämppäri on kiinni, niin kannenkaan läpi ei juuri vedet kierrä(kö??). Eli ellei lämmöt huuda täysillä kesäkuumallakin, kone kiehuu varmasti

Valaiskaa asia minulle, kiitos paljon