Tämä lienee lähimpänä valmiina aiheena kysymykselleni.
Kaasutinta tappikoneelle(b20) miettinyt, tarkoituksena ei oo huipputehoja ottaa vaan lähinnä taloudellisuutta ja toimintavarmuutta juuttuvakurkkuiseen nähden?
Noh mulla löytyy B200K-koneen solex cisac-kaasutin jemmasta, joka toimi oikein hyvin kun oli 360:ssa paikallaan(n.10v sitten).
Pystyweberissähän taitaa olla aikalähelle sama jako, eli sellaisen imusarjaan lienee tuo ois sovitettavissa(imusarjakin on tiedossa)?
Onko kukaan aiemmin ko. kombinaatiota tappikoneeseen tehnyt, saako helpolla säätöihin?
Ja että käy aiheeseen, nii oisko moisen kaasarin ja esim peltisarjan, pienen kannen siistimisen ym hipostelun jälkeen odotettavissa edes 90hv konetehoa vai onko jo liian optimistinen ajatus tehonsuhteen?
