Vakio virranjakajissa on aika paljon eroja , tekemällä niistäkin saa toimivan , hyvinkin pitkälle viritettyyn moottoriin .
Alipainesäädön poisto ja kärkisillan lukitus ei ihan riitä .
Sytytysennakko ja määrä on jotain muuta kun pitäisi .
Kärjetön järjestelmäkään ei poista "ennakko-ongelmaa" .
Korjaus /muutospaikka on täällä ,keskipakosäätö
http://kuvablogi.com/blog/5626/24/Keskipakosäädön jousia on erilaisia

Jos on käytössä virranjakajan säätö / testipenkki ,siinä muutokset on helpoin todeta ,
Onnistuu kyllä moottorissakin ,siivapyörälle hyvät ja tarkat astemerkit sekä HYVÄ ajotuslamppu .
Yleensä joutuu muutaman kerran jakajan purkamaan ennenkuin sopiva ennakkokäyrä löytyy ,mutta on
"palkitsevaa" ja löytyy "halpoja hevosia" kun jakaja toimii kunnolla.
Aika lähellä optimi jakaja löytyy moneenkin viritysasteeseen BOSCH:silta , alipainesäätö on pois jo
alkuperäisenä ,ja keskipakosäädön jouset "oikeat" kuin myös ennakon määrä .(kuvassa oleva osa)