Niin joo niissähän taitaa olla ainakin pitkä kierre. Pikkupoikana mopoon tein sorvissa sellasen holkin tulpan kierteen päälle, joka lyhensi kanteen menevää kierrematkaa, sinne vielä kuparitiiviste väliin ja hyvin toimi platinatulppa, kiersi ihan eritavalla, ja korkealle. Kylmänä ei sitten lähtenyt kirveelläkään käyntiin

mjoo. En tiedä voisikohan soveltaa autoon tuota kikkaa.
Taidan hakea nuo NGK:t nyt aluksi ja kokeilla josko toimisi. Eipä tässä nyt mailia kiihdytellä vasta kun ensikesän alussa seuraavan kerran, josko sitte pääsis kokeilemaan huippujakin.
Vielä mainittakoon että vaihdoin vanhat tulpat noiden sulaneiden tilalle ja ne on Boschit 7 arvolla. Tuntuu nuo nyt toimivan, antaa kierrostakin mukavasti, nekin on tosin jo loppuunajetut niin uudet pitää laittaa joka tapauksessa.
E. Löytyi sivu jossa annettiin vaihtoehtoisia tulppia tuolle NGK BP6HS. Ja siellä oli listattu myös Boschin WR7BC+ ja W7BC, ja nyt tosiaan nuo WR7BC+:t kiinni.