On siellä jäykät tuplajouset, ja aluretainerit, jykevä vivusto. Tosiaan tuon R:n kanssa laulatin 9500rpm. Veti vielä ihan mukavasti tonne asti. sitte alkoi jo kuskia pelottaa

(koneen puolesta).
Mutta asiasta toiseen, kun kasasin koneen ja voimansiirron kesällä, kiinnitin ihan kunnolla huomiota siinä, kun ennen remppaakin kuului jatkuvasti kauheaa kolinaa, kilkutusta, kolkutusta, kilinää, pauketta, "hakkautumista", muljuamista, ja vaikka mitä, jostain päin voimansiirtoa (tai sitten koneesta). Osaako kukaan sanoa mistä tuo ärsyttävä pauke ja kaikki äänet ja muljailut voi tulla ? Voiko vaihdelaatikko muljahdella. Aina vedon suunnan muuttuessa muljahtaa, välillä pelkästä moottorijarrutuksesta kaasulle niin muljahtaa. Ja vähänkään pienemmällä kierroksella ajaessa alkaa kuulua mitä omituisimpia ääniä konehuoneesta (kai?). Sen tiedän että yksi äänistä on jarrutehostimen se valkoinen venttiilimötikkä kun se kuula hakkaa edestakaisin(tämä siis pienillä kierroksilla aina).
Kytkinlevyssä oli parin millin välys, kun pyöritti kitkakehää ja piti keskeltä vastaan(motonetin tarvikeosa, viimonen sellanen omassa autossa, oli hajoamispisteessä vaikka kitkapinta oli vielä hyvä).