0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Laatikko niputettu uusilla tiivisteillä ja päädyin lopulta tuohon Kulmamiehen ratkaisuun, eli messinkiholkki irti -> 90° kääntö -> uudet kolot tapille.Tänään aloittelin lohkon kimpussa. Putsailin vanhalla pyöränpinnalla ja pienillä teräsharjoilla vesikanavia sen mitä pystyi. Kyllähän sieltä mujua irtosi melkoisesti.Teräsharjaa ja bräkleeniä myös ulkokuorelle ja lopulta väriä päälle. Väriksi Hammerite metal paint, sileä punainen.Siitä on sitten kiva jatkaa kasailua
Katoiks paljonko oli kampurassa päittäisvälystä? Mulla oli Kolbenschmitin runkolaakereilla aika helkkarin nahee,muistaakseni alle 0.02mm niin nakkasin takimmaisiks runkolaakereiks NPR tekeleet kun oli ajamattomat jääny joskus hyllyyn koekasailuista niin niillä oli joku 0.07mm muistaakseni. Olis voinu hivasta tasasen pinnan päällä niistä KS:n laakereistakin pois vähäsen mut en jaksanu niin heitin toiset.
Hienosti kyllä etenee. Pääsee tälle kesälle vielä hyvin ajelemaan
Rakotulkki-tarkkudella katsottiin nyt niin 0,15 meni nahkeasti väliin. 0,108 antaa ainakin Haynes ylärajaksi mutta olkoon nyt tuo mikä on.Toivotaan näin
Nyt vähän tökkii..Sachsin uusi asetelma on sen verran matalampi orkkis-Volvolaiseen verrattuna että matalampi painelaakeri ei enää käykään. Säätövara uupuu lähes kokonaan. Metsästän nyt siis sitä korkeampaa laakeria tilalle.Sekä Hollannista tilaamani e-spark kärjetön sytkä olikin väärää mallia. Ehdottivat että vaihdetaan kiinnitysosa päittäin ja homma toimisi niin. Katsotaan miten menee..