Otinpa tämän liikenteeseen ja alottelin valmistelun josko kesämiittissä kokeilisi miten etuveto kulkee radalla.
Vaihdoin kisakatin ja tein 2,5" putken alkukäyrältä äänenvaimentimelle asti. Pakoäänet koventui jonkin verran mikä ei sinällänsä haittaa, mutta 1600-1900rpm välimaastoon tuli aika ikävä resonanssi.

Tyrkkäsin laajakaistan paikalleen ja koeajelun perusteella täyskaasulla 2500rpm kohdalla on AFR 12.5 josta menee rikkaan suuntaan hiljalleen. 4000rpm paikkeilta eteenpäin menee 11.3-11.2 seoksella. Ei nyt ihan törkyrikkaalla, mutta vois olla laihemmallakin. Siitähän ei ole mitään tietoa millä seoksella menee bensalla vakiosuuttimilla. Osansa tehohävikkiin saattoi kyllä tehdä sekin, että tarvikepöntössä pakoputken mutka ennen pönttöä on supistettu vain 41-milliseksi.
Etupaloiksi vaihdoin Ferodo DS3000 ja jo kylmiltään ne puree paremmin kuin paikallaan olleet tarvikkeet joiden merkistä ei ole tietoa.