Noniin tässä vähän kuvaa asiasta. Ensinnäkin katkoin putken mittaan, vähän reiluun että on pelivaraa, sitten sen jälkeen vetäsin "notchit" siihen.

Kun sain notchit putkiin heppasin ne kiinni mitä varovaisimmin mutta niin että pysyvät ilman raualankoja ylhäällä.

En tiiä onko tämä nyt se oikein tapa edetä mutta näin minä nyt etenene. menen siis sen koko kaaren loppuun ja nyt olen takaputkelel reittiaä avaamassa.

Meinasin että poraan tuon pistehitsatun välipalan pois, sen teinkin mutta ylä osa jäi vielä sen verran eteen että leikkasin sen tuollei tasaiseksi, toiselle puolelle vähemmän porailua.
Tuo kontin ja ohjaamon väli on minulla vielä mietinnässä saatan vetää sen umpeen kun olen saanut kaikki putket paikalleen, vastoin viisautta aion ostaa lisää tuota 43mm putkea ja tehä taakse ristikkoputket ja iskaritolppien väliin putket... ajatus myös tukea pääkaaren ja etuputken alaosat toisiinsa yhdellä vaakaputkella oviaukon alaosaan... pistetään koneeseen enmmän ahtoja jos se ei jaksa tuota kaarien painoa siirtää...