0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Senkus ovat. On tuossa listalla joitakin sellaisia käsittämättömiä häkkyröitä, esim. kolmannelle sijalle päässyt Isetta. Myös X-Type jossain määrin tuohon listaan sopiva. Tosin, kukapa noista jaksaa välittää
Volvon tapauksessa puhutaan -70 luvun lyttyynlyödystä 264:stä... Tietenkin italialaisen käsialaa. Bertonehan osas leikata melkein mistä vaan hyvästä autosta kattopilareista puolet pois ja veloitti nimensä käytöstä mallissa.
Saabin noteeraus on vuodelta 2006 ja sen kaupunkimaasturista 9-7X. Siinä saabmaisuus on onnistuttu häivyttämään niin, että malli muistuttaa aivan liikaa muita GM:n automalleja. [/i]
Tästä voisi kyllä sanoa pikemminkin niin, ettei GM onnistunut häivyttämään tarpeeksi Chevrolet Trailblazeria tuosta lyödessään siihen Saabin maskin keulalle.
1957 Renault Dauphine: The rear-engine, 32-hp Dauphine made VW's Beetle seem quick. According to Road & Track it took 22.3 seconds for a 1962 Dauphine to reach 60 mph.
Ja harvempi täysijärkinen sitäpaitsi pitää 240 tai muita laatikko volvoja komeana ja itse kuitenkin tykkään niiden ulkonäöstä
Mikään ei voita noita viivottimella piirettyjä, kerrostalon ilmanvastuskertoimen omaavia laatikkoja. Eräs tuttu sanoi hyvin mun 940:sta verrattuna Calibraan (olivat vierekkäin pihassa) - Volvon suunnittelijalle ei näköjään ole annettu kuin suora viivotin käyttöön.
Calibrassahan taisi olla pienin ilmanvastus tullessaan, onhan noissa eroa.