Eikös peileillä ja pään kääntämisellä näe (ja pysty arvioimaan) jo aika paljon trailerin kanssa? Ja ne mitä ei näe tarkasti, pitäisi se kamera olla trailerin perässä eikä auton perässä?
Ajattelin, että kun kyseessä on oma piha, tietää että esimerkiksi kun vetää tässä kulmassa niin, että tämän puolen trailerin rengas on sentin päässä tolpasta, niin katvepuolella ei ole hätää ja voi jatkaa peruuttamista.
Auton oma kamerahan auttaa käytännössä vain kuulan saamista suoraan vetopään alle. Ilmajousilla voisi tehdä jopa rekkapenat, eli ajaisi kuulan oikeaan kohtaan ja nostaa perää, jolloin vetopää lukittuu ilman käsien käyttöä (sama siis kuin peruuttaisi vetokitaan isolla autolla). Käsillä vaan sähköt ja jarruvaijeri kiinni ja nokkapyörä ylös

Lisäys: ilmajouset onkin ot, kun tämä oli vanhemman mallin topic, sori siitä