Paljon lunta, lapissako asut? 
No, minä asun jogiinia linnuntietä 33 666m pohjoiskoilisessa ja täällä oli viime talvena enimmillään lunta 120cm verran (viime talvena).
Minulla on pihaa noin 900m
2 huollettavana ja hoidan sen moottoroidulla lumilingolla. Jollei naapuri ole kerinnyt vetäisemään ajoväylää ihan oikealla työkoneella.
Itselläni on
kone-glanssin 13hv telalinko, josta ei ole kahden talven jälkeenkään suuremmin valittamista. Käyttötunteja koneella on rapiat 45 tuntia.
Vetoja ja tehoa laitteessa on ihan riittävästi.
Ainoa asia, josta härveliä pitää moittia on sen kaasarin tiivisteet. Nimittäin olen joutunut uusimaan ne askartelemalla ihan omin pikku kätösin moiset.
Ovat alunperin vähän pirskatin ohuet ja siksi ne piti tänä talven alussa uusia, kun olivat puristuneet niin paljon, että vuotivat hitusen.
Kun ne tekee 1mm tiivistepaperista, niin ne toimivat pienellä kiristyksellä ensimmäisten käyttötuntien jälkeen pitkään.
Tästä on meillä volvo-miehillä jo useammasta lingosta kokemusta näillä longcin moottoreilla varustetuissa lingoista.
Ja muuten
murtosokkia pitää sitten pidellä käsillä, jos jotain kovempaa erehtyy linkoamaan. Kuten nyrkin kokoisia kiviä tai lautoja tms. kovempaa tavaraa...

Pikku niksi heittotorveen/impellerin koteloon on se, että se kannattaa loskakelejä varten pinnoittaa joko vitut sateesta aineella tai sitten ihan suihkuttaa se
sprayllä, joka on tarkoitettu vaatteiden veden pitävyyden parantamiseen.
Joku muu silikoni spraykin voi toimia ihan hienosti, auton vaha ei sinällään toimi kovin pitkään.