Jäähdyttimen yläpuolella osa on imusarjan painetunnistin, map-anturi kuvan perusteella kolme johtoa ja letku. 
Mitä se ohjaa? Kone käy pikkaisen heikosti, mutta kuitenkin käy tyhjäkäyntimoottorin säätelemänä tyhjäkäyntiä. Jos pidän korkeampia kierroksia, niin kone pysyy käynnissä, mutta ei ihan vastaa kaasuun kunnolla - jotain selvää häiriötä on. Kun muutaman mnuutin annan käydä itsestään tyhjäkäyntiä, niin se alkaa yhtäkkiä rykimään ja sammuu. Mutta jos on nostetut kierrokset, niin jaksaa käydä - mutta ei ole tehokasta käyntiä; kaasupoljinta jos aloittaa hitaasti laskemaan, niin kone hyytyy sammuksiin samantien. Ei jaksa jäädä tyhjäkäynnille.
Polttoainepaineet mittasin muutamaan kertaan, mutta mittarissa olevan haaran tiiviste oli ilmeisesti etanolin vaikutuksesta hajonnut; falskasi hiukan. Paineet sain mitattua niin, että pelkällä startilla oli 2,8 bar ja kierroksilla 2,4 bar. Koneen hyytyessä paineet alkoivat hiukan nousta juuri ennen sammumista (kuvaisiko sitä, että bensaa on.) Tein sitenkin, että otin pensapumpun releen pois sammumisen jälkeen ja auto kävi vielä n. 10 sek vanhoilla paineilla.
Auto siis lähtee heti käyntiin sammumisensa jälkeen. Ja toistaa taas sen saman: käy ehkä 3 min ja sammuu. Sama kylmänä ja kuumana.