0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hei. Näin voisi kyllä äkkiä olettaa. Vaikuttaako mitään jos odottelet esim. 15min johdon irroituksen jälkeen ja koitat sitten käyntiin? Lähteekö siloin "ykkösellä"? Siinä tapauksessa tukisi teoriaa. Millä koneella mtn autosi on ja vuosimalli?
Jos letkulämmitin niin tuo on tuttua... Omassa -04 T5:ssä oli sama ongelma koska lämmitin oli liian lähellä lämpötila-anturia. Siirrettiin takuuseen seuraavana syksynä kun olin yhden talven kärsinyt ongelmasta ja odotellut tehtaan ratkaisua. Tuollakaan muutoksella ongelma ei täysin poistunut mutta sen kanssa pystyi elämään...
Sama oli aikoinaan myös omassani. Minulla ainakin siirtivät Volvolla mutinoimatta anturin edemmäs. Minulla ongelma poistui kyllä tämän jälkeen täysin. Vielä näköjään -06 mallissakin on sama ongelma.
Mulla 07 vuotinen ja varsinkin jos on ollut lämmityksessä lyhyen aikaa niin lähtee käyntiin pahasti tokien, ronksuttaa, yskii ja ties mitä kunnes sammuu. Toisella startilla käy kyllä.Mietin vain miten terveellistä tuo on koneelle?