Tahti tosiaan vähän rauhoittunut, mutta selvitimpä nyt tuon jäähdytinneste vuodon lähteen. Ajattelin vaan korvaavani muoviliittimen klemmarilla, mutta...

Klemmaria jo vähän kiristäessä murtui poikki tuo välissä ollut "komposiittinen" tukki. Siinä sitten hyvin nopeasti tein päätöksen, että otampa tuon alemmankin auki ja koitan onko yhtä pehmoinen. Tulos näkyy kuvassa.
Noh tuo väliliitoshan on täysin turha, kun seuraava liitoskohta on vielä ennen paloseinästä läpimenoa, joten korjauksena uudet yhtenäiset letkut sieltä asti

Bensahommiinkin tein nyt pienen testin. Vaihdoin ECU:n asetuksista Fuel Pump relay toiminnon tilalle suoraan napista "on-off" tyyppiseksi ja testasin minkäs verran sen jälkeen kuluttaisi virtaa bensapumppu. Ja sieltähän lävähti tauluun heti 7.5A. Eli todennäköisesti pumpussa itsessään ei olisi mitään vikaa, kunhan sitä saadaan vaan halutusti ohjattua. Äkkiseltään tuollaisena on-off tyyppisenä ja Kemen vinkkaamalla suodatin/paineensäädin combollahan tämä pitäisi saada toimimaan jotakuinkin halutusti. Ja toki ne tarkistetut ehjät suuttimet.