Putsailin tyhjäkäyntimoottoria, mutta ei se vaikuttanu mitään. Otin sit tänään varaosa-V70 tyhjäkäyntimoottorin ja sillä tuntus toimivan. Kokeiltava taas joku päivä käynnistää, ni näkee että käykö heti kunnolla.
Sisälokarit heitin kiinni...katotaan nyt miten kauan säilyy ehjänä noilla vanteilla. Entiset ku oli ihan silppua.
Akun johtohässäkkää yritin ees vähän siistiä


Kyllä se nurkka vähän järkevämpi on ku ei kaikki johdot turota ihan miten sattuu.
Onko kukaan tietonen onko tuosta mitä haittaa ku tuo IMM on noin kaukana sutarista? Voiko sotkea jotenkin koneen elämää?

Näähän ku näyttää aina olevan silleen et sutari on heti immun jälkeen.
Taka-akseliin vetäsin vaan pari kerrosta hammeria. (Kuvassa vasta kerros vedetty)
