Hieno juttu että tämä tuli kuntoon moottorin osalta. Työvoitto on paras voitto ja sitkeys palkitaan

Tuo srs koodin tilanne vaikuttaa kovin tutulta volkkareiden puolelta.
Liekkö kyseessä Boschin valmistama airbag boksi tai muuten volkkareiden tapaan sama tilanne, jossa auton virta-avainta käännettäessä ja turvajärjestelmän tehdessä itsetestiä tulee huonon akun tai liian nopean starttauksen vuoksi alijännite tilanne ja boksin muistin kirjoitus keskeytyy, jolloin purkki kirjoittaa itsensä "kolarin jälkeiseen olen rikki tilaan" ?
Käytännössä purkissa on tällöin pysyvä vikakoodi päällä, jota valmistaja tai autotehdas ei ole suunnitellut nollattavan turvallisuussyistä vaan purkki pitäisi vaihtaa aina uuteen. Tämän vuoksi mikään tehdasvalmisteinen vikakoodin nollaaja ei koodia pysty poistamaan vaan siihen tarvitaan aftermarket (lue kiinalainen) nollaaja tai suoraan tarvittavaan muistiosoitteeseen käsiksi pääsevä ohjelmointilaitteisto, jolla muistialue kirjoitetaan uudelleen oikeaksi. E-villekin myi kiinasta saatavaa ja taannoin pelkästään tälle vikakoodille omaa nollaajaa Vaggilaisiin ja taisi olla Ooppeliinkin.
En tosiaan ole perehtynyt onko tämä volvojen case sama.....