Ei oo henk.koht kokemusta, mutta nettitestit kertoo sen heräävän noin 500rpm alempaa.
Yhtä tärkeää on kuitenkin parempi kaasuunvastaavuus kun ollaan ylitetty jo kierroslukualue, millä ahtoja tulee.
Kunnon pulssipakosarja vaatii periaatteessa kaksi hukkaporttia, joten esim. biltsun porttien kanssa voi olla vaikeaa saada niitä sopimaan, koska jos otetaan molemmista nieluista kanava yhdelle hukkaportille pääsee pakokaasupulssit sekoittumaan ja koko twin-scroll systeemin idea vähän niin kuin vesittyy... Ei täysin, mutta osittain.
Lisäksi twin-scroll systeemissä voidaan käyttää nokka akselia jossa on suurempi overlap, ja muutoinkin sillä systeemillä saadaan parempi scavenging efekti, joten myös Ve paranee, silloinkin kun ei olla ahdoilla, joten periaatteessa myös alakierrosalueen vääntö lisääntyy myös alipainealueella, tämä vaatii kuitenkin pakosarjan jossa on yhtä pitkät primäärit.