
omassa B 230 FD:ssa tuo on syttynyt kolme kertaa 586 tkm:n matkalla. joka keralla olen vaihtanut happianturin.
eikä ole kuvattu valo palanut vaihdon jälkeen. bensankulutuskin on joka kerta anturin vaihdon jälkeen pudonnu joksikin aikaa.
boschilaista suosin ja suosittelen näissä.
vikakoodit on tietty hyvä lukea. silloin, kun ne on helppo omatoimisesti tutkia. kuten näissä tietyissä volvoissa.
nyky korjaamohinnoilla olen kuitenkin päätynyt samaan menettelyyn useammankin pirssin osalta. jos lamda-anturi maksaa jotain 80 euroa, sen vaihto, varsinkin, jos edellisellä on ajeltu päälle 50 tkm, on edullinen - tietysti vääräoppinen- tapa yrittää ratkaista palavan valon ongelma. vielä on aina tepsinyt. tuurilla varmaan...
