Vanteiden allelaitto on vähä venyny kun hokasin että taka-akselihan ei oo ihan keskellä.
Eli pitää tehdä panhardista säädettävä ja samalla puhaltaa, maalata ja uusia puslat.

Sen on täs matkan varrella huomannu että tuo kumin reunan profiili vaikuttaa kauheesti uraherkkyyteen. Esim. noissa Kumhoissa on tosi terävä reuna ja 960 tuli melkonen uraohjus kun ne vaihto alle. Pehmeämpi muoto on anteeksantavampi.
Ja päätös on tehty eli V8 tähän tulee. Tässä kauppoja käynnissä useammastakin koneesta, katotaan mikä lopulta kotiin kulkeutuu.
Varmaan megan päivitän kans uudempaan versioon tos samalla kun koneprojekti käynnistyy.
Ajatus ois että kahdella pikkuturbolla tulis tuo kone, mut katotaan paljoko konehuoneeseen jää tilaa rakennella.
Jos on kauheen ahdasta niin viritetään vaparia sitte, ohan siinä tietysti makeemmat pakoäänet ku turbon kera.