Muuttakaa sit tonnekkin tiedot että joka osaan pitää olla hinnat ja että ei alkaen käy. ton mukaan minun ilmoitus olis pitäny käydä. Tuossa ei mainita hinnat alkaen mitään että se ei käy.

Joka ikisen yksityiskohdan kirjoittaminen auki säännöksi johtaisi tilanteeseen, että meillä on hillittömän pitkä sääntölitania, jota kukaan ei kuitenkaan jaksaisi lukea. Ohjeissa lukee, että myynti-ilmoituksessa on oltava hinta euroissa, tämän säännön tulkinnasta tässä nyt on kyse. Lisäksi valvoja on sinulle erikseen tämän sääntötulkinnan ilmoittanut ja sinulla on ollut kaksi päivää aikaa reagoida siihen.
Ymmärtänet varmaan, että tuo "hinnat alkaen" -ilmoitus tarkoittaa käytännössä ihan samaa kuin että hintoja ei ole lainkaan, varsinkin tällaisissa tapauksissa joissa myynnissä on kymmenkunta hyvinkin erihintaista osaa. Jos minä olen kiinnostunut vaikkapa myynnissä olevasta vaihdelaatikosta, ei sen hinta kuitenkaan ole "alkaen 10€" vaan jotain enemmän. Käytännössä kyse on siis huutokauppailmoituksesta.
Tällaisissa ilmoituksissa käytäntö on ollut, että hintaesimerkit riittävät. Joka osaa ei tarvitse pilkun tarkasti hinnoitella (joskin kaupankäyntiä yleensä edistää mitä paremmin myös hinnat ovat esillä), vaan riittää jokusen tärkeimmän osan hinnoittelu ja muista sitten maininta esim. "soita ja kysy". Tällöin ostaja saa ilmoituksesta heti informaation siitä, minkä hintaista tavaraa on myynnissä ja miten myyjä ne on hinnoitellut, vaikkei juuri sen hänen tarvitsemansa osan hintaa olisikaan esillä.
Tämä ei ole kenenkään kiusaksi tehty sääntö, vaan edistämään sekä ostajan että myyjän joustavaa kaupankäyntiä.
Mikäli haluat käydä huutokauppaa osilla, suosittelen vaikkapa huuto.net tai ebay -palvelujen käyttöä.