Tänään racechronolla ja LD3W gps kikkulalla vedettyjä. Keli liki kuiva ja pakkasta -9C.
945 + AW71L, Ahdot 0,8bar, Vakio pakoputkisto vaihdetulla takapöntöllä. Molemmat lastut. KLracing "malli"-sopiva cooleri. Ilmanputsarikotelon lokariin vievästä reiästä poistettu se melunvaimennus supistus.
8 vetoa putkeen. Lähtö paikaltaan. Vedossa 7 on selvä GPS-sekoilu alussa.
1 2 3 4 5 6 7 8
60ft 3,1s 3,5s 2,7s 2,7s 2,8s 2,5s 5,0s 3,0s
1/8 10,4s 10,5s 9,6s 9,8s 9,9s 10,2s 11,5 9,5s
1/4 16,4s 16,2s 15s 15,1s 15,4s 15,7s 17,0 15,0
Km/h 127 136 133 137 140 141 140 139km/h
0-100km/h 8,6s 8,4s 9,6s 9,7s 7,3s 8,0s 10,8s 8,0s
80-120km/h 6,8s 5,9s 4,6s 5,2s 5,9s 5,7s 3,9s 5,0s
60-120km/h 8,2s 7,3s 6,6s 6,4s 7,6s 7,6s 5,7s 6,3s
50-100km/h 4,4s 4,1s 4,4s 4,6s 5,0s 5,1s 3,9s 3,3s
Näkyihän tuohon asfalttiin jäävän jotain sutimis-jälkiä mutta yllättähän hyvä pito kaikkiaan.
Joskus vanhalla coolerilla seisova kilometri 30,1s - 30,3s ja loppunopeus 169-171km/h
Tosin nämä GPS-mittaukset ovat mitä ovat tarkkuudeltaan, koska päivitysnopeus on hidas puhelimessa, vaikka LD3W hakkaa tarkkuudessa luurin gepsin ihan 6-0.
Ähkyä puuttuu vielä siis...

Tosin talvi-gummeille ja keleille se riittää...
