Kalliimmissa coolereissahan on vielä päätyjen sisällä ns. Hajottimet millä saa edistettyä varsinkin kuuman tulon leviämistä isommalle osalle kennoa.
Tää on mielenkiintoinen aihe, ahtoilman lämmön merkitys. Vähä ehkä offtopiccina mut varsinkin näissä mersujen esikammiomoottoreissa on suuri ongelma ylipäätään lämpeneminen. Jos mitää fataalia ei kerrasta hajoa yleensä korkeat lämpötolat sitten väsyttää aina nää koneet vaikka miten olisi tehty. Kaikki mitä näistä saa vain viilennettyä niin on hyvä plussa.
En muista projektista mut onko sulla tässä vesi/metanoliruisku? Itse olen sitä kovasti miettinyt omaan projetiini, ainoastaan sillä tarkoituksella että saisi moottorilämpöjä puotettua.
Ono sulla ilmennyt tän kanssa esim rada noi lämpeämiset??
Vielä korjaten, Itselläni siis samanlainen moottori mutta hieman eri kopassa
