öö tuota joku muisti häiriö tai oikea muistikuva että nivalassa on ainaki ollut liikennevalot. eipä taida ainakaan nykyään olla...
jos saan aavistaa päävirtakytkimen sijainnin syyn? voisin kuvitella syyn olevan mahdollisissa vartin kiihdytyksissä, helposti löydettävä (ei toivotuissa sammutus tilanteissa), kaukana mahdollisesti palavista aineista (öljy ja poltto aine) akun läheisyys taitaa olla kans siainnin valintaan jokin syy?
mistä minä mittään tiiän kuhan arvailen...
hienoa työtä jälleen olet tehnyt 
Se vaan on siinä ku joskus ollu tilanteita että ..äkkiä akunkenkä irti!! jaa missä 13mm lista!!??.....

Taitaa olla ainoat liikennevalot nesteen pesurin seinässä 
Juu tää on sintteriystävällinen kylä... pystyy kylää kiertää pysähtymättä, eikä hirveesti tarvi ruuhkassa ajella.

Savut tuli tosiaan otettua ja ensistartti meni yli odotusten...

Ensin hirtettiin sammutin päälle ja jätettiin turbon öljynpaineletku irti ja koitettiin startilla saada öljynpaine, mutta ei sitte millään... sitte ku muutama akku oli tyhjätty ja turbon letkusta tuli jo tippa öljyä niin päätettiin koittaa käyntiin, siinä toivossa että pumppu lähtis nostaan, ja niinhän se hörähti tulille ja öljynpaine nousi.
Hienosti tuntu käyvän ja jenkaa ottavan!!
