Okei juu eli voi hyvinkin olla seos liian laihalla, juuri äsken testattua:
Irrotin imupumpun painepumpun edestä pois kun ei pitänyt mitään ääntä ettei se jarruta pa virtausta jos sökö, ei vaikutusta mihinkään.
Himputti, just koitin että määrämittarin lautanen ei takertele, mutta en huomannut kumikaulusta tutkia sen tarkemmin.
Lämpösenä koitin vähän tyhjäkäynti ruuvia säätää aukipäin, jos pystyisi edes vähän liikkumaan tuolla, pyöritin enempikin ja ei nostanut kierroksia, omituinen suhina vaan rupesi kuulumaan, säädin sit takaisin sen verta että suhina lakkasi.
Pa suodattimen avasin ja ei sieltä ainakaan mitään töhnää valunut polttoaineen sekana, tosin on varmaan niin jumissa itse suodattimessa jos tukossa että ei sieltä varmaan kuuluisikaan tulla vaikka kuinka töhnänen olisi.
Jarrutehostajan letkun myös koitin, ei vaikutusta, lisäilmaluistin letkut näyttivät olevan paikallaan kun sen parissa hääräsin.
Piti sitä painemittariakin viritellä mutta huomasin että mun T-haarat on kaikki liian isoja kun tuohan on tosi ohkosta letkua siellä sen päälli suojuksen alla.

Mauseritkin kaikki hukassa mutta eikös tuo ole noin 3,5mm mitä jotain googlasin, sisämitaltaan?
Kiitos kuitenkin kaikille hyvistä vinkeistä, eiköhän tämä joku päivä viellä ratkea!

Mulla on tossa kyllä yks määrämittari varastossa, mutta kuinka herkästi ne sit menee sököksi jos koittais sen vaihtaa?
Paras varmaan kuitenkin koittaa nikkaroida se painemittari jollain suodattimen perään.