Kenellä kokemusta 50 tuplakaasareista ? Toimiiko ne muussakin käytössä kuin rallissa, Onko järkevää harkita semmoisia katuautoon (b20), porattu 2.1 litraiseksi ja siitä kasaantumassa erittäin kireä kone. 40 dhla:t oli, mutta möin pois koska ne nyt ainakin ovat liian pienet.
Pystyykö karkeasti sanomaan, noin hyvin rajusti yleistäen, että mistä alkaen(rpm), tyhjäkäynti on esim mahdollista saada toimimaan, ja kuinka paljon teoriassa ainakin riittää 45 ja 50 tuplat hengittämään hevosvoimia (max)?
Itselläni tehotavoite välillä 180-250hp, myöhemmin siis tulossa b230 kylkeen samat kaasarit, johon tulee myös stroukkia, kireää nokkaa jne, eli ei saisi jäädä kaasarit pieneksi siinäkään sitten.
Lähinnä kietytettynä ylempi teksti, että kuinka pitkälle 45 tuplilla pärjää ?
Kiitos !