mulla oli sitten ihan sama 960:sen kanssa et molemmilla käy pirun hyvin mut 95 pentsiniä viä sen melkein puolet enemmän
ja samaa kättä on kokoajan saanu..
Ja, nyt tais mennä 8 vaiko 9 tankillinen E10:ppiä S90 volvoon, ja kulutuseroa en saa edes excel-taulukossa laskemalla tuolle verrattuna E5 bensiiniin, ja ajo jatkuvasti samaa jauhamistaä hanko-turku väliä, kulutusero on alle 2% tuossa, eli täysin mahdotonta todeta, sää vaikuttaa enemmän kulutukseen kun tuo bensiini.
Meinaatkos tosiaan, että 98E5 pärjäisi kaupungissa 14L nurkilla ja E10 menisi sitten 21L/100km, sellasen kuvan tuosta saa ainakin, vai tarkoitatko peräti tuplaten enemmän, eli että menovettä menisi 28L/100km, eli pääsisit tankilla vain sellaiset 270km, tuo olisi vissiin jonkinlainen bensansyönnin ennätys, ja noilla lukemilla moottorivika valo syttyy 100% varmasti, koska silloin ei lambda-korjaus ole enää pelissä, ellet nappi laudassa ajele.

la_bot:illa jänniä kokemuksia, mulla kans 340 volvo samalla peltisellä tankilla kun 1,7 koneisissa, mulla tosin vuodelta 1985, siellä on nyt ollut kohta 3 vuoden ajan E85 bensaa (puhki sen olis pitäny syöpyä jo), ja toissapäivänä jysähti pannu käyntiin 5kk talviunilta ja kävi ongelmitta. Tosin, siellä ei onneksi ole noita aamtainaikaisia kaasuttimia, mutta rautamössöä jos on, ni tankin hapertuminen ei tuosta E10 bensahdu, sen ovat VTT:llä nyt jo todenneet testeissään. (oli linkattu tänne topicciin se testi). Kumit ja muovit noissa hiivatin kaasareissa muutenkin happanee, arvaas miten monta kertaa kaasaria parsittiin 13vuoden aikana 340DL 1,4 rellukoneesta, varmaan kerran kuussa vuos bensaa ja ilmaa ihan niinäkin aikoina kun mitään etanoleja ei ollut, vaan ajettiin ihan 97 oktaanin bensalaadulla... ei enää parsita kun on ruiskukone.