Minusta aika lyhytnäköistä arvioida kirjoitustani näin 
Kyllä niitä tankillisia vielä kuule tulee 
Minä taas väitän edelleen kivenkovaan että S90 juo prosentilleen samanverran 95E5 ja 95E10 ja 98E5:sta.
Perusteena on 11 tankillista E10:ppiä vastaan noin 250 tankkausta E5:sta.
Sen että B200E syö 3,6% enemmän E10:ppiä johtuu todennäköisesti erilaisesta ajosta tai jostain muusta seikasta kun itse polttoaineen energiasisällöstä, koska B200E on mekaanisella suihkutuksella varustettu moottori eikä sillä ole lambda-anturia eikä sen paremmin pakokaasupäästöistäkään hajua.

Aika jännä että ensikäyttäjä välttää "todennäköisen moottorivaurion", kun minä olen tässä 11 tankkia ajanut E10:ppiä ja sitä ennen parikymmentä tankkia E85:sta, ja moottori voi testien mukaan paljon paremmin kun yleensä lähemmäs 300tkm ajetut.

Onkos ensikäyttöjä todentanut 40km tankkauseron ajamalla SAMAA reittiä samaa nopeutta samaan aikaan samaa nopeutta, vai onko otanta taas kuten normaalia se yksi tai kaksi tankkia ja ajo on ollut jotain satunnaista (eli mittausmenetelmä voidaan toisinsanoen kyseenalaistaa tieteellisenä) ?
