Nyt oli vihdoin aikaa ottaa etutolpat käsittelyyn! Iskareiksi vaihtui Boge Turbo-kaasuiskarit joihin on sorvattu 30mm lisää kierrettä. (Koneistuksesta iiiiiiiso kiitos Jannelle!

)Jouset on dieselmallista 2 kierrosta lyhennettynä. Toisen puolen joutui käyttämään auki kahteen kertaan kun lyhensin ensin vain 1,5 kierrosta mutta ei pudonnut tarpeeksi.
Pitihän sitä kesärengastustakin tietysti sovittaa:

Ja laadun takaa Nokia..

Kuvaa katsoessa tuli muuten mieleen että hirvetkin voisi laittaa lokareihin kun sellaiset jo valmiina odottelee!
Tällä hetkellä aika härskissä etukenossa kun takana on vielä vakiojouset, mutta etupää asettui mielestäni sopivaan korkeuteen. Mukavan jämäkkä oli ajaakin, ei mikään kivireki. Mitäs taka-akselille kannattaisi laittaa jousiksi? Farkun kuormajouset vai tuleeko niillä jo liian jäykkä? Edellisessä farkussa oli sellaiset lyhentämättömät ja olivat jo aika jäykän oloiset...