0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Eihän se 30 000km huoltoväli ideaali ole, mutta tuskin 150tkm ajettu mylly vielä loppu on. EGR noiden moottoreiden suurin murhe on ja sen saa halutessaan tuosta vuosimallista heivattua mäkeen. Voimansiirron öljynvaihdot kannatta myös syynätä läpi.
Autokuume päällä ja harkinnassa v90 2017 d5 inscription. autolla ajettu 343tkm "uusi" moottori jo kertaalleen vaihdettu millä nyt ajettu ~150tkm. Huollot tehty noin 30tkm välein, ilmeisesti huono juttu? Merkintöjä ei ole mitä tehty mutta leimat kyllä löytyy mm. Bilialta. Kuullut että nämä syö reippaasti öljyä, mikä vähän hidastaa päätöksen tekoa. Risuja ja ruusuja kaivataan jos sitä viikonloppuna menisi autoa kahtomaan. Mitä pitää ottaa huomioon. Ei varmaan öljyn kulutusta näy vielä koeajolla.