440tkm/21v "huolto" jatkuu, tänään kun käynnistin auton ensimmäistä kertaa viikkoon niin Service-valokin asiasta muistutti

Eli kaikki mahdollinen peräkontista irti ja palapeliä kasailemaan, tässä D-pilari valmis.
Koska vaimennusmattoa oli vähintäänkin riitettävästi käytettävissä niin vaimensin koko takakyljen ikkunalinjaan asti.
Koska sisustan paneeleissa on hieman vähänpuoleisesti äänieristystä niin päädyin vetämään mm. näihin takaposkiin aika reilulla kädellä silent coattia ja muovisiin osiin vielä vaimennusmattoa niin ihanaa muovin natinaa ja räminää vähentämään. Esimerkiksi tuossa silent coat - palan kohdalla ei ole vakiona yhtään mitään ja tuo huovan taustahan on muovimaista ja on suoraan kosketuksissa takakyljen metallipintaan

Pyörän kaaren kohdalle päädyin jättämään alkuperäiset eristeet kuten kuvasta näkyy

Melkein valmis, enää vararengaskotelon pohja tekemättä

Noin 8kg tuli lisäpainoa eristyksen myötä.
Seuraavaksi kuva valmiista tuotoksesta ja ehkäpä ensimmäinen kuva kontista mun omistusaikana ilman suojakaukaloa, vähän tarkoituksella jäänyt kun oli niin hirveän näköinen

Mutta nyt varaosasistusta myötä oli mahdollisuus vaihtaa ehjiä osia tilalle, esimerkiksi kaikki pohjalevyt ovat uudet

Asennuksen lopuksi pesin koko kontin vesi-imurilla ja tulihan siitä aika puhdas:

Kaiken kruunuksi pussihousuilun nimiin alkuperäinen SC-801 Premium Sound - soitin paikoilleen, virrat päälle ja voi pojat!

Siis en mä tuota noin hyväksi olisi uskonut, piti istua useamman kappaleen ajan autossa kuuntelemassa musiikkia

Siis tuo soitin ja alkuperäinen vahvari kyllä hakkaa kiinni olleen Alpinen mennen tullen
Testasin myös fiilistellessä sitä bilteman mokkaharjaa keskikyynärnojaan ja väittäisin tuota paremmaksi kuin entistä, harjakset on paljon jäykemmät ja mokka tuntuu aukeavan paremmin

Enää jäljellä loput amaretta-detaljit

Mitäpä seuraavaksi? Noh:
- Sisustapesu ja amaretta-osien huolto
- Ovien amaretta-paloihin vaihtuu uudemmanmalliset nappikiinnikkeet noiden painettavien tilalle jotka ovat ihan susia.
- Aurinkoverhot takaoviin
- Reiätön keskikonsolin runkomuovi+samalla voisi ajatella tuhoavansa jälleen yhden OBDII-romulokeron jotta saisi kolikkorengin

- Uusi ratti ?
- Takalattiamaton vaihto ehjään?

- Kojelaudan alaosa ?

- Priimojen etupenkkien kasailu neljästä etupenkistä?

Ja tietty auto pitäis varmaan myös vahata, sen takiahan mä sen oikeastaan pesinkin