Täällä on ehkä välillä havaittavissa pientä volvolasit-päässä meininkiä, mutta ei kai se vaarallista ole. 
Juu, ei anneta sen häiritä

Siis varmasti parempiakin äänentoistojärjestelmiä on, mutta mun aikana tuo orkkisvahvistin ei ole ollut pelissä mukana ollenkaan joten nyt muutos oli aika positiivinen kun ottaa huomioon että SC-801:n arvo lienee satasen kieppeillä

Sullahan on lisälämmittimen yhteydessä se auto/off kytkin? Miten se on sulla kytketty ja pystyykö silti pakottamaan käyntiin jos ei oo automaattikäyttöä?
Onhan mulla se kytkin ja Ardic toimii aivan normaalisti kytkin off-asennossa, siis mikäli jos se kytkin olisi tällä hetkellä toiminnassa eikä vain näön takia kiinni

Kytkentä on, mutta kun se on edelleen kiinni siinä 091-B karvalakkijohtosarjassa kiinni enkä ole saanut aikaseksi leikellä sitä johtosukkien sisältä irtaalleen

Eli oiskohan siinä mun seuraava puuhastelun kohde?

Eilen puolestaan korjattiin asentajan tekemiä virheitä. Kaikilla tuntuu olevan cd-kasetti hukassa, mulla puolestaan vaihtaja päätti pitää sen varmassa tallessa eikä suostunut luovuttamaan sitä ulos

Irwinhän se oli päättänyt ettei hänen kuuntelemistaan noin vain lopeteta, joten kuvassakin vasemman puoliskon alalaidassa näkyvä vaihtajakäpälä ei ollut palauttanut cd:tä kasettipesän pohjalle, jolloin hieman ylempänä vihreässä piirilevyssä olevat mikrokytkimet olivat jääneet molemmat auki kun kosketinkäpälä ei kumpaankaan koskenut ja täten vaihtajakäpälää liikuttava moottori päätti leikkiä mykkää.
Pyörittelin sitten käsin käpälän ääriasentoon ja sehän heräsi jälleen henkiin ja kasettikin tuli pihalle kuten kuvasta näkyy

Ovelasti ovat Alpinen pojat piilottaneet näihin oman allekirjoituksensa mutta /////A-merkistä piirilevyssä tuskin voi erehtyä