Tai rooverin 215 veekasi.. 
Tuota samaa mietin itsekin, pitäisi mennä rajojen sisään

Painittiin eilen 264 talliin lämpimään, renkaat ei vaan pitäneet ilmaa sisässään, niin laitoin ysikympin kesärenkaat alle, että saa siirreltyä. Laiteltiin hyväkuntoinen akku paikoilleen, vähän menovettä suoraan su:n kurkkuun, niin johan lähti käymään. Startti kyllä rääkäisee ihan kunnolla, mutta muuten kyllä toimii. Jarruja ei tällähetkellä ole ollenkaan, (paitsi käsijarru) niin onneksi oli jarrumiehiä mukana.


Justiinsa sisälle ajettu.

Ja pestynä, sai hinkata olan takaa, että lähti lika irtoamaan.

Ruostetta ei ole, kuin muutama pintaruostepaikka, mistä on maalit lähtenyt kävelemään


Sisusta kyllä täytyy päivittää edustuskuntoon


Kun puunaukset oli tehty, ja auto omalla paikallaan, päätettiin selvittää, mistä startin rääkyminen johtuu. Yläkautta starttia oli mahdoton irrottaa, joten könysin auton alle. Huomattavasti paremmin pääsi sitä kautta käsiksi purkamatta mitään muuta pois edestä.

Hampaat on ainakin kuluneet. Saako korjattua, uutta osaa, vai onko etsittävä parempikuntoinen laite?