Noniin, tänään oli aikaa katella ja purkaa verhoilut pois ja olikin hieman YLLÄTYS!

O-renkaat oli niis putkissa kunnossa vaikka oli aika littanoita.. Kiinnitysruuvi oli löysällä siel sisällä mikä kiinnittyy siitä kennon kotelosta siihe kahen putken väliin, se ruuvi viel mikä on hivenen piilossa jota ei oikein näe!

Oli viel niinki löysällä et pysty sormilla pyörittää ainaki kolme/neljä kierrosta sitä ruuvia ja sit kiristää, mitenkähän tämä voi olla mahollista kun ainakaan itse en ikinä ole tuonne kajonnut aikasemmin!?

Eikä ole mitään tietoja missään et tuonne puolelle olis ikinä mitään vaiheltu..

Vaihoin silti noi O-renkaat ku kerta oli hollilla ja tuli termostaattiki vaihettua samalla.. En alkanu tänää enää käynnistelee autoo, pitää huomisesta alkaen seurata sitä lattiaa jos vuotaa viel jostai, pitää verhoilu laittaa myöhemmi jos ei kuseksi enää kintuille.. Oli kyl HOMMA saaha se eristematto mikä oli viel siellä kangasmaton alla ni puhtaaks ku ne nesteet oli oikei kunnol imeytyny siihe eristemattoon jota en mielellään lähtenyt kokonaan irrottamaan ku olis joutunu purkamaan siitä keskikonsolista niitä romppeita pois ku näytti se matto jatkuvan pitkälti sinne apumiehen puolelle!

Tais olla viime talven nesteitäki siel lattialla ku en ole lisännyt tänä talvena läheskään niin paljon mitä siel sitä oli, lainehti oikein kunnolla..

Pitää viel kuivailla sitä lattiaa ja puunailla, huh..
