Sitä siis tarkoitinkin että ei ne tehon takia ihan heti sula. Siellä vaan on joku muu ollut päin honkia.
A.liikaa ennakkoa
B.suuttimet kusee
C.liikaa pakopaineita
Ihan merkistä riippumatta kaikki koneet saa rikottua noilla konsteilla.
Kun perusjutut on kunnossa niin kestää kyllä, tai sitten mulla on ollut poikeuksellisen hyvä säkä kun volvo käy edelleen vaikka kenkää on saanut vähintäänkin tarpeeksi 
a ja c mahollisia. vakio turbolla tuppaa pako paineet nousta ihan vittuun asti.
ennakko oli sillain että sillä pystyi ajamaan kaikki ajot. eli lähes ohjeen mukaan mutta hieroin sieltä tehoja lisää.
jos kanget on kunnossa nii kestää aikas paljon ottaa voimaa ennenku männät menee vituiks.
taas luvassa motti jumppaa kun vaikuttaa olevan d24tic:stä mäntä paskana toistamiseen. vaihetaan sinne uus mäntä ja veivi sitte ku mäntä hakkaa kanteen, voi mennä vielä 10tkm. viimeksi vaihettiin vaan mäntä ja se kesti kolokottamatta noin 4000km.
ei ole oma autoni.
omasta suli viis kuudesta ja vaihdoin moottorin valmistajaa.