Autolle ei hirveitä ole tapahtunut, kovaa ajoa vaan ja jotain pientä. Viime viikon olin kesälomalla ja laittelin vähän äänentoistoa sekä laitoin uuden turbonpaluulaipan tiivistesilikonilla kiinni. Tällä viikolla alko kesätyöt ja ei hirveitä oo ehtiny tehä ku tiistaina rupes suuttimet kuseen. No turbokoneen suuttimet tähän tulee joka tapauksessa, ostin
JM:ltä ne. Pitäs käydä ne läpitte ja laittaa paikalleen.
Oviin tuli Macromin 2-tie kajarit "alkuperästen" kajarien suojilla ja katon rajaan saman sarjan pikku diskantit.


ja vähän syvyyttä ääneen..tommonen Pioneerin tarjous 12" subbarisetti tuli hommattua..

Vahvistin antaa 185W RMS:ää ja 400W huipputehon. Ihan sopiva meikäläisen mieleen.

Myös kiekkamittari löysi paikkansa lopullisesti, pitää käydä vaan huollattaan laturi ku ei mikään kolmesta kokeilemastani kiekkamittarista oo toiminu oikein..2 AG:tä ja yks Pilotti..

Pilotti oli kallein, joten luotetaan ny siihe sitte..

Samaan syssyyn kiristelin sitten kannen, on jääny se viiminen 90 asteen kiristys [~ 1000-2000km ajon jälkeen, mulle ehti tulla kilometrejä ~ 5000km] tekemättä..ja saipa samalla sitten tiivistettyä venakopan uudestaan ku se vuoti vieläki vähä. Myös termostaatti alkoi oireilemaan..joten hommasin uuden ja vaihdan sen tässä lähipäivinä kunhan kerkeän.

Jos nyt pitäis.

Kunhan tuosta auton ajokuntoon saa taas 155bar suuttimilla varustettuna niin pitäs alottaa tuo peltivanneprojekti, eli keskiöiden hitsaaminen kiinni, vanteiden maalaus ja gummit päälle.

Kenties peräkin hieman laskee ja peräkoukku lähtee se on varma!
